Första, andra, tredje...

Jag tänker auktionera ut en av mina käraste ägodelar. Nämligen Lisette. hon behöver en karl som har tummen där den ska sitta, en karl som vet hur man behandlar en kvinna. Jag vet ju att det finns en eller flera karlar därute som har de egenskaper jag söker åt min kära väninna. Så kliv ut, och ta henne med storm! För att det inte ska bli bråk om vem har er som ska få henne, så tänker jag upprepa "tävlingen" som vi hade i förra bloggen. Den som kommer med den bästa, och den charmigaste raggningsrepliken vinner! Enkelt va?

Skåda denna skönhet och skriv era finaste raggningsrepliker. Ni har tills på onsdag på er, så skynda er!

PUSS!



Kommentarer
Postat av: Gunnel

Om du var en tår i mitt öga, så skulle jag aldrig gråta, för då skulle jag förlora dig!



hehe

2008-10-19 @ 22:33:33
URL: http://bigboobsandhandgrenades.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ditt underbara leende gör en blin seende, när jag ser din vackra häck blir jag helt väck, du är ju fin som få men hur ska jag dig nå,när jag ser dig mitt hjärtegull känner jag mig nästan full... hoppas du inte rädd för mig är, men jag tror jag är kär

2008-10-19 @ 22:38:10
Postat av: millan

om du ändå vore en bajs i min stjärt, då skulle jag aldrig bajsa!

2008-10-20 @ 00:07:16
URL: http://royaltreatment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0