Härligt i höstvädret

kom nyss hem, promenerade med Liz till Lillemors jobb. duktigt av oss tycker jag. det är så härligt att gå omkring och njuta av solen och vännerna. på vägen hem såg jag Han, Han hade fått ögon i cornflakespaketet. känns sjukt att inte heja på någon som var en stor del av livet för inte så längesedan. nu finns det ingenting kvar, inte ens ett: Hej, hur mår du?. sjukt egentligen, men jag antar att det är en del av livet. menmen, nu ska jag gå ner till mamsen, sen ska vi käka kyckligburgare, fiiiint!



PUSSHEJ!


Kommentarer
Postat av: mamma

Fan vad tråkigt

2008-10-07 @ 18:59:23
Postat av: robyn

tack så mycket gumman!

ska vi dricka lite vin i helgen och dra en sväng ut någonstans? tänkte prata med lisette också!

puss!

2008-10-07 @ 19:49:05
URL: http://delightz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0