hela jävla världen är konstig

usch, jag känner mig så sjukt tråkig, vet inte varför. mitt humör är konstigt och jag är konstig, hela jävla världen är konstig! är det bara jag som har såna där konstiga dagar ibland? när man verkligen känner att man ger upp, även fast det inte finns något att ge upp? när tiden går så otroligt sakta och man bara känner för att bli uppskjuten till månen och sitta där i några veckor... sen när man kommer ner igen så känner man: hey, fan vad jag uppskattar mitt liv. det skulle vara en jävligt bra grej, visst?

nu sitter jag och trycker i mig sjuhundrafyrtiotolv ostskivor, det är gott! aah det är det! mitt liv kanske slutar med att jag väger 900 ton, jag blir skitfet, får inget jobb, ingen karl. men vadfan gör det om 100 år? HEJ NEGATIVA FRIDA! gå och lägg förfan. ah det ska jag göra, ska lägga mig och läsa På spaning med Bridget Jones, sen ska jag vakna imorn kl tidigt och vara SKITGLAD för att jag lever och har det bra. sådetså!

Over and out

Kommentarer
Postat av: Lisette

haha ja det var deppigt du!

2008-10-07 @ 00:05:24
URL: http://lisettel.blogg.se/
Postat av: millan

HEJ negativa Frida!

inte bara du som är sådär konstig va!

PUSS på dig. DET är en jävligt bra grej.

2008-10-07 @ 00:26:19
URL: http://royaltreatment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0