i'm not finished loving you...

kom nyss hem från Liz, satt där hemma tillsammans med Lillemor och dippade grönsaker. eh, ellerja, jag dippade bara gurka men ändå. vi kikade lite på greys och världens härligaste män. jag har aldrig en tråkig stund med dem!

vet ni? jag tänker alldeles för mycket. jag tänker, jag tänker på allt som hänt den senaste tiden. allt har varit så upp&ner. att plötsligt ligga på båtten, för sedan flyga upp till toppen, det är inte så lätt. men det är så jag känner, jag flyger upp&ner hela tiden. och om orden bara kunde sluta eka, dem alla ord som sas den där kvällen. jag vet, man kan inte klandra sig själv, jag gör det inte heller, men ändå sitter det ett skavsår och gnager någonstans.

Kvällens låt!


Melissa Horn&Lars Winnerbäck - Som jag hade dig förut

PUSS!




forgive sounds good, forget, i'm not sure i would

Kommentarer
Postat av: robyn

åh vad roligt :D

blir nog asbra det där :D

2008-10-09 @ 11:12:54
URL: http://delightz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0