london baby!

Har inte bloggat på länge nu, men jag har faktiskt inte haft tid. Den här veckan har varit händelserik och jag har haft svinkul! i onsdags blev det en spontanutgång på pluto i västerås. fredde ringde och sa ni har femton minuter er att göra er iordning, jag låg i lizzes säng med träningskläder så det var bara springa hem och fräscha upp sig. sagt och gjort. kvällen var mer än lyckad. the power of three skapades och humöret var på topp.

nu har jag nyss kommit hem från jobbet, ska packa lite, sen åker jag till arboga och hälsar på johanna! imorn ska vi göra högskoleprovet, kul va? känner mig ganska körd redan nu, men men. och på söndag smäller det! vi drar till london och har det hur bra somhelst. kommer inte hem förrän på fredag, så nu får klara er utan mig ett tag nu, jag förstår om det är jobbigt, men den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge. huhu.


PUSSHEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: lisette

kommer sakna dig till döds!

2008-10-24 @ 18:27:05
URL: http://lisettel.blogg.se/
Postat av: Gunnel

ha så kul:)

2008-10-25 @ 14:32:14
URL: http://bigboobsandhandgrenades.blogg.se/
Postat av: mamma

jag lovar att vi klarar oss utan dig eftersom vi åker till frankfurt. men det ska bli skoj att ses igen nästa söndag

när vi kommer hem. SKÖT OM DIG OCH VAR RÄDDA OM VARANDRA ÄLSKAR DIG

2008-10-26 @ 14:12:12
Postat av: Lillemor

åhh gumman, kommer sakna dig sååååååååå, hoppas du får hemlängtan och kommer hem imorgon. :)

2008-10-27 @ 23:03:40
URL: http://lillemoredler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0