pålördagpålördagpålördag

Jag längtar tills lördag! då ska jag nämligen på Sagas dop och sen på kvällen blir det utgång, Krunegård ska spela :) Men jag har inte hittat nån doppresent åt Saga än, nån som har förslag på vad man kan köpa? jag vill ge något som hon kan ha som minne för resten livet. jag vill ju att hon ska minnas tant Frida. någonting som verkligen betyder något, inte bara en present man ger bara för att man ska ge... om ni har någon bra idé på nån bra present, så hjälp mig!

kolla vilken goding hon är <3



Loving you isn't really something i should do,
shouldn't wanna spend my time with you,
i should try be strong.


Kommentarer
Postat av: Gunnel

köp en halsband lr nåt:P de är väll en fin present?

2008-09-30 @ 19:06:05
URL: http://bigboobsandhandgrenades.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Tack du själv. :) Många fler sådana kvällar/nätter. :)

2008-09-30 @ 19:31:07
URL: http://lillemoredler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0