Heja!

nu har jag betalat räkning och deklararerat! hejamig.
 
jag sitter och kollar på efterlyst just nu. fyfan vad hemskt det är, att folk blir mördade hit&dit. usch. den senaste tiden har jag blivit otroligt rädd för döden. man kan dö närsomhelst, och det är verkligen en skrämmande tanke. jag har aldrig varit med om döden på nära håll. de enda som har dött i min närhet är min gammelmorfar och min gammelmormor. visst, det var tungt, men båda två var gamla. gammelmorfar kände jag inte så väl, men jag vet att han var en riktigt krutgubbe, han dog när han var 105 år gammal! gammelmormor var en av mina stora idoler när jag var liten. hennes död tog rätt hårt på mig, men jag var bara 11 år då. och jag tror att ju äldre man blir ju jobbigare blir det att hantera döden. jag kan inte tänka mig ett liv utan alla mina närstående, och det läskiga är att jag vet att någon dag kommer döden ta någon av dom ifrån mig. usch, hemska tanke! nej, nu ska jag inte tänka på det något mer.

Nu är millan på väg hem till mig, weeeei. Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0