sjuuuuk

om ni bara visste hur sjuk jag är. haha. mästare på att tycka synd om mig själv. men jag har iaf jätteont i min stackars hals. och det blev ju inte bättre av att kolla hockeyn igår. fifan i helvete vad spännande det var. och jag igår var jag verkligen stolt över att vara svensk när matchen slutade 5-6 till Sverige!

ikväll blir det ännu mer hockey, Sverige-Ryssland, det blir god mat och alkohol. sen vetjafaninte vad som händer resten av kvällen, men vi har bestämt att dra oss dit vinden tar oss. det är bara hänga med och ha roligt.

nej, nu ska jag proppa i mig massa halstabletter och skit,HEJPA!

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Lilla gumman, det är sverige - ryssland jue. :) haha

2009-04-30 @ 12:09:37
URL: http://lillemoredler.blogg.se/
Postat av: Pia

Jobbigt att ha ont i halsen. När får du tandrälsen?

2009-04-30 @ 20:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0