Topphumör!

Jag är verkligen på strålande humör idag! jag har öppnat en cider och njuter av livet. är hemma hos mamma&pappa, vi spelade lite poker nyss, och snackade massa skit. det kanske inte är ofta jag säger hur ni betyder för mig. men jag är otroligt tacksam för att ni står ut med mig i de stunder jag är på mitt värsta humör. och jag lova kan lova er att jag är inte alls rolig att handskas med när jag är på det humöret, men mami&papi står alltid ut med mig. TACK!

ikväll blir det middag här hemma, fam svensson kommer hit och vi ska äta tortellini, typ SKITBRAAAAAAAA! kvällen blir nog rätt lugn, för jag ska jobba imorn, vilket jag inte alla har någon lust med. men det blir storhelgsob så jag får vara nöjd.

Glad påsk på er! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Lina

ja nu kom ju solen så de är kanske dags för de.. för ja tänkr ta mig en öl snart o njuta av livet :P

2009-04-09 @ 15:16:30
URL: http://samuelslina.blogg.se/
Postat av: mamma

Tack! Ibland tror vi att vi fick med oss fel barn hem från BB. Men det var svårt eftersom du var den enda tjejen där. Så du är våran dotter. Men vi älskar dig och är stolta dessutom. <3

2009-04-10 @ 23:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0