=)

kompisssar, vet ni? idag har jag köpt gardiner, grejsat, och köpt lite mer snyggt till lägenheten, och jag är supernöjd! igår så var Fredda här hemma och hjälpte mig med att sätta upp mina hyllor, och min talva. nu är det bara lite småsaker som ska inhandlas och göras, och när det är klart så har jag lätt den snyggaste lägenheten i stan. höhö.

men idag har jag iaf jobbat, sen skulle jag egentligen vart barnvakt, men det blidde inget, så jag var ute och promenixade med Anna&Tuva, musigtmusigt. kvällen fortsatte med mys hos fam Svensson. nu är kl mycket, måste pova lite.


det här inlägget glömde jag tydligen publicera igår, men nu gör jag det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0