vad händer på valborg?

hoho. idag har jag hunnit med massa nytta. för det första gick jag upp i tid, sen städade jag lägenheten, diskade, gjorde ordning matlåda. sen blev det dags att dra mig till jobbet. så jag ringde lillemor och frågade om hon hade lust att ta en promenad ner till stolpen, och visst ville hon det. schyrrebyrre. slutade jobbet vid 21 och min jättesnälla papi kom och hämtade mig, så jag hann kika på hockeyn. shit pommes vad spännande både förlängningen och straffarna va.... och attans vad ledsen jag blev när vi förlorade. men nu laddar vi upp inför nästa match mot USA. visst då?

nu har jag ont i halsen som fanfanfan. så jag kanske ska gosa ner mig i min säng nu ellernå.

och en sak till: Vadfan händer på Valborg?!



PUSSHEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0