eskilstuna

hey you. nåt är tokigt inom mig, jag är värsta förbannad, men samtidigt jätteglad, haha. antar att det bara är jag som kan känna sånt. nu har jag nyss käkat lite tonfisksallad och sitter bänkad framför friidrotten. vädret suger hästballe, och min nagel har gått av. bajs. jag vill ju inte fila ner mina andra naglar, dom har ju blivit så långa och fina, men jag kan ju inte gå runt så här heller. så för det första kanske jag ska inhandla en nagelfil imorgon, ah det ska jag! imorgon ska jag även åka till tandl i västerås, spänna tandställningsjäveln. sen ska jag vidare till Eskilstuna och träffa min Hanna. wiiiiiiiii. så det blir massa mys, och jag ska shoppa, och på kvällen blir det nog utgång. härligthärligt.

ha det så bra mina vänner! Vi ses i marchallens skugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0