friidrott

ännu en helg avklarad. en lyckad helg dessutom! i fredags var det kräftskiva med snaps hemma hos mor&far, väldigt trevligt. sen fortsatte jag min kväll tillsammans med lisette, jimmy och freddan, och det var väldans trevligt det också. och igår var jag hembjuden till mormor&morfar på 65-årsmiddag tillsammans med familjen svensson. god mat, med mycket skratt, snaps och v75. sånt gillas! sen vankades det fest hos grannen, mycket roligt, och vi styrde senare kosan vidare till green man, med mycket dans och stoj. jaa, en riktigt lyckad helg.

nu sitter jag och följer friidrotts-vm. Bolt slog nyss världsrekord i 100 m, och Gay slog sitt personbästa. så det var ett kanonlopp! sånt är alltid kul att se. nej, nu ska jag fortsätta och kolla på eftersnacket. pusshej!


Kommentarer
Postat av: marina

du kan va snygg!!

2009-08-18 @ 11:25:15
URL: http://marrebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0