nöjd

nu har jag precis duschat och bäddat rent i sängen, det ska bli så ljuvligt att krypa till kojs om en stund. och jag är nöjd med dagen. mamma&pappa har vart här och hjälpt mig att sätta upp mina nya tavlor, och jag blev nöjd! (efter MÅNGA om och men). sen så har jag köpt matta till köket som jag också blev nöjd med. nu fattas bara mina nya lampor som inte ville komma riktigt än, men dom kommer på posten nästa vecka, wuwuwu. jag älskar verkligen att köpa saker till mitt hem, det har liksom blivit min nya hobby!

på kvällskvisten var jag ute på promenad med lina&lillemor och det var riktigt skönt. det är härligt att vara ute och gå i det här vädret, när höstmörkret är på väg. 

Ha det guld!

Kommentarer
Postat av: mamma

frös du när du var ute på promenad??

2009-09-01 @ 12:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0