ohlala

Hej igen! nu försöker jag skriva extra mycket, för att kompensera att jag inte skrev på 100 år. fast jag har inte så mycket intressant att dela med mig av faktiskt. joho, en sak kanske är lite intressant... imorgon ska jag äntligen skriva in mig på körskolan (ah, det var verkligen på tiden!). jag fick tag på min käre far igår, så vi var ute och körde i typ en timme. det var skitskoj, det var ju ett tag sen jag körde bil. så nu ska jag ta tag i saken, innan årskiftet måste jag ha det där jävla körkortet, och därmed basta! fast shit pommes vad dyrt körkort är!!! bara inskrivning kostar 1850 (med böcker), en körlektion 55 min 620 kr, halkbana 1650 kr, nån ny jävla utbildning som handlar om droger&alkohol 700 kr. fattar ni hur mycket mitt körkort kommer att kosta mig?! tur att jag är rik som fan, annars hade det blitt tufft.

jag ska snart krypa till kojs, läsa lite och förhoppningsvis sova sött. Vi ses i marchallens skugga!

och Maria... jag hänger jättegärna med på träningen på onsdag, om jag inte är i eskilstuna då. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0