vilken dag!

idag har jag haft en superbra dag! började med en sovmorgon, sen strosade jag&lina runt på stan. vi fikade och shoppade lite. efter 16 så åkte jag, lina&samuel till avesta. handlade lite kläder, sen en sväng på ÖB, och storhandlade på Willys. en riktigt bra dag med andra ord. visst, det känns lite i plånboken, men vadfan gör det? köpte ett par träningsbyxor (vilket betyder att jag måste börja träna igen, haha).

nu sitter jag och myser med mina älsklingar, lina och lillemor. vi dricker lite vin och snackar massa bajs, och det är mysigt som attans. hoppas ni har det tokbra, för det har jag! PUSS!



jag älskar er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0