greys

tjoho!
kom hem från Karin för en liten stund sen, var där och kikade på greys. och jag tackar gudarna att avsnitten börjar bli bättre igen! jag var lite orolig där ett tag, tyckte inte alls om dom första avsnitten efter uppehållet, men det börjar arta sig. det tråkiga är ju att det blir juluppehåll nu... menmen. såna här kvällar som ikväll älskar jag verkligen, att mysa, skratta och babbla massa strunt tillsammans med mina tjejer <3 och imorgon blir det ännu en sådan kväll, det blir avskedsmiddag för millan som åker upp till sälen och säsongsjobbar. åh, vad jag kommer att sakna henne! och inte nog med det så åker även Pauline dit upp och jobbar, och jag kommer sakna dig också stumpan!

nej, nu ska jag slänga mig i säng, jobb imorn. PUSS

Kommentarer
Postat av: mamma

vad bra att du kunde ÅKA till Karin.

2009-12-03 @ 10:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0