sjuksköterska.

ni har saknat mig va? men nu kände jag att det var dags att skriva några rader här. det är bra med mig, har fått mycket jobb senaste tiden så jag är supernöjd! så jag har faktiskt inte gjort så mycket mer än att jobba.

men jag har en nyhet att berätta för er mina vänner. jag har kommit in på sjuksköterskeprogrammet i örebro! har absolut ingen lust att plugga, men det känns som att det är på tiden, annars kommer jag fastna som vårdbiträde i den här stan och det har jag faktiskt ingen lust med. nu när jag har tänkt tanken att börja plugga så börja det faktiskt kännas rätt bra. kul att göra nåt nytt, träffa nya människor och komma till en ny stad. jag tänker pendla till en början, men sen får vi väl se om det blir någon flytt senare eller inte.

nej, nu ska jag fortsätta att kolla på vänner. pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Johannas mamma

Örebro - Arboga = 3,8 mil.

Här finns alltid en plats för dig om du tycker att det blir för drygt att pendla!!!



Stort grattis!!!

Maggan

2009-12-10 @ 10:14:45
Postat av: Pauline

Men grattis älskling! Du kommer bli en skitbra syrra! jag saknar dig <3

2009-12-10 @ 16:57:54
Postat av: mamma

Det är klart du ska plugga mitt hjärta. För du har iallafall haft dom ambitioner.<3

2009-12-10 @ 21:00:34
Postat av: cina

Men gud va kul.Du kommer att fixa det galant.Puss på dej min lilla gumma.ÄLSKAR DEJ

2009-12-13 @ 13:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0