Vad ska du bli när du är stor?

just nu sitter jag och kollar på lite olika högskoleutbildningar, har fått hem kataloger och sådär. det känns faktiskt skitjobbigt. jag känner nån slags tidspress att jag måste bestämma mig typ snart, annars kommer jag vara 45 när jag är färdig med studierna. jag och far min satt nyss och kollade i en av katalogerna, och det finns ju förfan hur mkt utbildningar och yrken somhelst. när jag sitter och brainstormar såhär, så kan det sluta hursom, nu vill jag helt plötsligt bli polis. men jag vill inte bara bli en vanlig polis, då vill jag ju vara en sån polis som dom är typ på C.S.I, ellernåt. eller vara med i kommisarie Becks gäng. jag vill ju bli en frän polis med stora utmaningar isåfall. så stora utmaningar lär det ju absolut inte finnas i den här stan precis.

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej gumman! Nu vet jag vad du ska bli veterinär fasiken va kul, det är mindröm näst efter barnmorska. Japp så var din framtid räddad skönt va?

Tak care <3 Anna Banana

2009-02-10 @ 19:25:37
URL: http://tulumamman.blogg.se/
Postat av: Lillemor

hahaha störd du är. :D

2009-02-10 @ 20:00:26
URL: http://lillemoredler.blogg.se/
Postat av: Lillemor

ahahaha, Frida då, du hade INTE vågat komma ändå kan jag lova. :) va hade helt kolsvart med 2 tända ljus och sen såg vi en äcklig vampyr film. haha

2009-02-11 @ 00:40:02
URL: http://lillemoredler.blogg.se/
Postat av: Moster Ia

Vi kan väl plugga till polis tillsammans jag vill också bli typ CSI, det värsta är att jag är väldigt mörkrädd så jag vet inte hur det ska bli. Men då kan vi jobba i hop typ så då kan ju du gå först när det är mörkt ute....fattar du.Puss & Kram gumman

2009-02-11 @ 17:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0