Hej 2009, so far so good

Nyårsafton med tjejerna i sthlm var succé. ja det var det minsann! vi hade svinkul, planerna var väl inte att stanna på ett och samma ställe hela kvällen eller att missa tolvslaget, men vad spelar det för roll? vi hade ju iaf varandra. det finns inte så mycket att skriva om kvällen, eller jo det finns massor, men jag orkar inte, och ni skulle inte orka läsa allt som hände den kvällen, så jag skiter i att skriva mer. istället lägger jag upp lite bilder.


Förresten hörde jag en rolig historia om en tjej, hon gick i sömnen, kanske hade hon också druckit lite mycket, men iaf, hon hade tydligen gått upp ur sängen, satt sig på en tvättkorg och kissat. hahahaha, frågan är hurfan det gick till?! ingensomvet ingensomvet. sjukt.

nej, nu ska jag fortsätta kolla på massa scrubs.

Och tjejer TACK så jävla mycket för ni finns och för den underbara trippen till sthlm. Love you BIGtime!

Kommentarer
Postat av: mamma

vad bra att ni hade roligt Ja det fick jag också HAHAHAHA <3

2009-01-02 @ 21:07:35
Postat av: millan

hahaha går inte o tröttna på den historien! tack scheeeelv <3

2009-01-03 @ 12:09:51
URL: http://royaltreatment.blogg.se/
Postat av: robyn

hahaha, är historian om dig frida?

2009-01-05 @ 19:52:58
URL: http://delightz.blogg.se/
Postat av: Belinda

Sååå snygg!

2009-01-13 @ 21:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0