StepBrothers

Kom nyss hem från min käre vän Lillemor, vi kikade på StepBrothers och mös. haha, på riktigt så skrattade vi nog den mesta delen av filmen, den var sjukt rolig. kanske har vi dålig humor, men den var verkligen skitkul!

tidigare var jag nere på stan och fikade med Lina och Fredric, väldans trevligt. Vi var och kikade på tapeter, eftersom både jag och lina snart ska flytta och renovera litegrann. och dra mig baklänges så hittade jag tapeter till både vardagsrummet/sovrummet och till köket, så jäla fint!

nej, men nu ska jag kika på greys anatomy, hoho

"När jag var liten ville jag bli en dinosaurie"



Kommentarer
Postat av: Lillemor

haha "när jag va liten ville jag bli en dinosaurie"

2009-01-13 @ 23:28:18
URL: http://lillemoredler.blogg.se/
Postat av: Johanna

Visst är Step Brothers bra!!! :D

2009-01-14 @ 01:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0