bajsa i en hink

äntligen ledigt! ledig både imorgon och på tisdag! jag sitter med ett glas vitt och tycker allt är tråkigt, men alla har väl såna dagar ibland?

musten börjar sakta gå ur mig nu, det kommer aldrig bli ett slut på allt det där. nu har jag tydligen förstört någons liv, hur man än försöker lämna allt bakom sig, dyker något nytt upp och man blir rejält påmind. jag säger som Fredda: Bajsa i en hink! för jag orkar inte mer.


det kan vara så att jag SAKNAR ER SJUKT MYCKET! när kommer ni och hälsar på va?!
om ni inte kommer så måste vi träffas snarast. jag behöver er <3

hejpa!

Kommentarer
Postat av: Johanna

världens finaste kort på alla mina tjejer!

2009-07-05 @ 20:31:09
Postat av: Anonym

jag saknar dig ! jag ska försöka pussla lite så vi kan komma till dig snart! om inte annat kommer nog jag och kajsa ha en stooooor fest i augusti :D vi får höras jättesnaaart! LOVE.

2009-07-10 @ 22:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0