thank god it's onsdag!

jajjemän, nu är det onsdag. och det betyder såklart att det greys anatomy. momomomo. och det betyder också att brudarna samlas hemma hos mig. det är alltid uppskattat vill jag lova.

och vet ni en till sak!? min snuttigumsigosiplutta flyttade hem till sverige idag, yihoooooooooooooo! så snart måste vi se till att ses, annars dööööööör jag. pussi <3 idag är det även precis 1 år sedan vi tog studenten, läskigt vad snabbt tiden går. och jag saknar Eu05 och Strängnäs very much va.


pusshej!

Kommentarer
Postat av: robyn

haha aah menar, den 23 :p hehe

men ska vi åka tillsammans eller? vi kan ha en bil karavan ;D haha

2009-06-04 @ 09:16:08
URL: http://delightz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0