mysipysi

nyduschad, renbäddat i sängen, tv, tända ljus. så ser min kväll ut just nu. mysigt va? idag har jag lekt med lina en stund, sen har jag jobbat kväll. och usch vad trött jag blev nu. jag vetinte vad jag skriva här längre. det händer inte nå intressant i mitt liv, jag har inga nya tankar att dela med mig av. mitt liv är faktiskt rätt tråkigt. så jag har tur som fan att jag trivs med mitt jobb, mina vänner och min familj. vadfan skulle jag göra annars?

när det gäller familjen, så känns det som om vi kommer varann närmare och närmare. vi kan prata med varandra om allt, vi skrattar och skojar alltid, vi trivs tillsammans. det låter kanske för bra för att vara sant. men jag lovar er att det är ungefär så det är för det mesta. så mamsi&papsi, jag hoppas att ni läser och håller med. för det är iaf så här jag känner.


nu ska jag mysa en stund till, sen blir det sängen. pusspuss

Kommentarer
Postat av: Lillemor

näää seriöst. hahahaa tog väl lite fel där då. :D

2009-06-02 @ 23:49:25
URL: http://lillemoredler.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag håller med dig mitt hjärta. Vi har riktigt roligt tillsammans. Älskar dig så mycket.

2009-06-03 @ 08:39:47
Postat av: Maria

Det är väl kanon om man har en bra relation till sina päron d är aldrig fel, med tanke på att det är dom ska ska vara barnvakt åt dina blivande barn......;-)Förresten en sak till SLUTA RÖK!!!!

2009-06-03 @ 15:02:49
Postat av: Emelie Dahlgren-The one and only!

Hej:) vad gör du?

Anmäl dig gärna till veckans blogg i min blogg eller tyck till i inläggen!

Ha en bra dag :)

2009-06-03 @ 15:06:05
URL: http://emeliedaahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0