äntligen!

nu gott folk! nu har frippe fått sitt internet, så nu kommer jag skriva betydligt mer här, nu blidde ni suuuuuuuuuperglada va?

jag vetinte vad det är som har hänt med mig, eller hänt och hänt.. jag är iaf stressad hela tiden, jag måste hinna diska, städa och greja här hemma hela tiden. samtidigt som jag måste jobba, träffa vänner och familj, motionera o.s.v... egentligen har jag ju ingenting att vara stressad över, för jag hinner med det mesta jag vill göra, förutom att det där med motionen är det lättaste att lägga åt sidan när jag känner mig stressad. när jag blir stressad så blir jag så jävla förbannad på minsta lilla, så att tårarna bränner under ögonlocken. men nu ska jag försöka koppla av och inse att jag hinner med ändå. japp det ska jag! men jag trivs jättebra i min lilla lägenhet iaf, och bara så ni vet är det öppet hus här, så det är bara hälsa på!

och för att skryta litegrann så får jag tillbaka 12 000 på skatten, och det känns så jäla fint kan jag lova!

nu ska jag bädda rent i sängen och sussa snart, jobba 7 imorn....määääääääääääh.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tja babe! Motionera kan du göra med mig och Fredrik eller styrketräna. Vi har helt glömt bort hyllorna så jag ber tusen gånger om ursäkt, ikväll ska vi dock på brottning kl 17. jag ska prata med Fredrik så kanske vi kan ta det på Torsdag. Men du kan väl hänka med på brottning och följa med hem å äta sen så kan jag skjutsa hem dig senare, ja hör av dig min kära. puss puss

2009-04-01 @ 07:19:43
URL: http://tulumamman.blogg.se/
Postat av: Batman

Förstod att det gick bra med internetet eftersom larmet på min batmofon aldrig ringde. Puss

2009-04-01 @ 08:47:16
Postat av: mamma

puss på dig min gumma <3

2009-04-01 @ 13:12:58
Postat av: robyn

hahaha älskar din pappa kommentar.

han är klockren.

2009-04-01 @ 13:34:46
URL: http://delightz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0