koko

tjolahoppsanbacon. nu har jag och min papi precis flyttat över sängen och köksmöbler till lägenheten, detni. så inatt blir det min första natt som jag sover där. och snart ska jag åka iväg med Anna, hon ska hämta en hundvalp. så det ska bli skoj! sen efter det ska jag fortsätta dona i lägenheten så den blir fin. jag måste typ dammsuga, damma och torka golven typ 100 ggr till innan den blir riktigt ren och fin. det är lite trökigt faktiskt, men det är damm som flyger runt överallt fortfarande... nu ska jag iaf göra mig snygg. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Lillemor

jasså man va kul :D känns det läskigt? :) ja slå en pling när du är hemma igen så kommer jag på en spurt ! :) PUSS <3

2009-03-19 @ 12:47:44
URL: http://lillemoredler.blogg.se/
Postat av: -Gunnar

jo ja ska försöka. men känns ganska så värdelöst när ingen läser den haha:P

2009-03-19 @ 17:09:34
URL: http://bigboobsandhandgrenades.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0