i'm electric

det var så roligt, jag måste skratta, det kom en trekantig gubbe in. han satte sig på en stol i köket och drog ur fickan sitt munspel och börja spela så allting dansa med tjo och tjim. tralalallala. så glad är jag idag. jag sitter och dricker ett glas vitt och njuter av livet. aaaaaah. så vad har ni för er? berätta för mig, jag är nyfiken på vad ni brukar göra en fredagseftermiddag som denna. jappsiluring. jag fattar verkligen inte vad det är för fel på mig, jag är drottningen av humörsvängningar och det är sant. jag pendlar så sjukt snabbt. men just nu är jag iaf superlycklig och jag vill bara smitta av mig lite energi, för allt känns så sjukt bra. jag tror tamejfan att jag ska fortsätta pimpla lite vin och dansa hela kvällen.


I'M ELECTRIC, I JUST WANT TO DANCE!



PUSSPUSSPUSSPUSS! <3

Kommentarer
Postat av: marina

Gör du heelt jäkla rätt i..vart glad av ditt inlägg ulla!

2009-05-15 @ 18:34:53
URL: http://marrebus.blogg.se/
Postat av: Belinda

Harligt att lasa att du mar bra babe!, hoppas ditt humor har hallt i sig tills idag!! miss you! <3

2009-05-16 @ 12:13:59
URL: http://belindan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0