jesus

jaha, idag är det Kristi himmelsfärd.. sorgligt när man tänker efter. för nu är det en herrans massa år sedan han dog, min lilla Jesus. tråkigt att jag aldrig hann träffa honom bara, för det skulle vart rätt ballt. haha fan vad slut jag är.

igår vart det jobb heeela dagen. på kvällen blev det vin på schemat. så vi satt ett gäng och drack, lyssna på musik och bara njöt. ända tills jag hällde i mig ett glas för mycket, haha. men det var trevligt iaf. nu ska jag snart över till Lisette&Jimmy, kika på deras nya tapet, fika och skvallra lite.

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha du är ju cpskadad. jag skrattade högt när jag läste första stycket. jag är nog också lite slut när jag tänker efter

2009-05-21 @ 20:25:23
Postat av: johanna

var jag som skrev förut. otippat va?

2009-05-21 @ 20:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0