<3

hejhopp!
jag sitter och myser med min käre vän lillemor. nu är hon ute och röker, och jag är så jävla bra för jag har slutat rökt!!!! idag har jag jobbat 7-13, sen på kvällen bjöd jag lillemor på mat. efter maten så trippade vi iväg till bolaget och handlade lite. kvällen har bestått av massor av mys, film, och lite vin.

Lillemor, det kanske inte ofta jag säger hur mycket du egentligen betyder för mig. men du är en av mina bästa vänner, du ställer alltid upp för mig, och jag hoppas att jag är iaf är hälften så bra vän mot dig som du är mot mig. då skulle jag vara nöjd.


JAG ÄLSKAR DIG!!

nu ska jag tvinga lillemor att sova här. hoho


Kommentarer
Postat av: millan

älskar denna bild på er mina små stjärthål <3

2009-10-24 @ 16:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0