ooooooooorka

mår fortfarande som en påse skridskor ungefär.. och det har verkligen inte varit min dag. men som tur är har jag världens bästaste familj som ger mig extra ljus i vardagen <3. mamma bjöd nämligen på pizza idag, men eftersom mitt humör lever sitt egna lilla liv vissa dagar, så började jag störtgråta när jag tar första biten av pizzan för att jag hade glömt att säga att jag ville ha beasås. sen fortsätter jag grina för att jag kände mig så otacksam mot min käre mor, och gråter därför ännu mer för att jag inte kan sluta gråta. och jag är så jävla trött på att gråta , ibland sprutar tårarna för ingenting och jag har ingen jävla aning varför. vet ni varför!?!?
men jag lyckas iaf till slut och äter upp nästan hela pizzan och myser sen i soffan med mamma en stund. 

efter mysstunden med mamma så åkte jag hem och gick upp till millan&lillemor. vi kikade på säsongspremiären av desperate housewives och mös. nu orkar jag inte vara uppe länge, så nu ska jag kasta mig i sängen och sova tills jag blir frisk!!!!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Älskar dig min lilla sockertopp

2009-10-07 @ 10:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0