finally

jag måste blir bättre på att skriva här... helgen är äntligen över, sköntskönt. imorn har jag bestämt mig för att vara ledig, ska städa, plugga teori, träna och köra lite bil hade jag tänkt. ja, vi får väl se imorgon hur mycket som egentligen blir gjort. haha. 

vet vad jag längtar efter just nu? jag längtar efter fredag, för jag och mamma ska åka till västerås. det ska bli supermys. vi ska på Chilli och IKEA och shoppa lite, och det är nåt jag verkligen älskar att göra! och förhoppningsvis hittar jag nå snygga kläder jag kan ha på mig på Kackans 20-årsfest samma kväll. så fredag ser jag verkligen fram emot. på lördagen vankas det ytterligare födelsedagsfest, då ska vi fira Sussannes som fyllde 26 i veckan. och jag hoppas att du Pauline är med mig både fredag&lördag, annars blir jag besviken.

jag är trött, men jag orkar inte gå och lägga mig, men inte fan har jag nå vettigare för mig, så godnatt!

Kommentarer
Postat av: mamma

ja,det blir väl mysigt att umgås och shoppa lite.

2009-09-21 @ 14:52:22
Postat av: pauline

det kan du ge dig fan på att jag är! ;)

2009-09-21 @ 19:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0