massage

nu har jag lutat mig tillbaks i soffan, sitter och kikar på idol och myser med massa tända ljus.

massagen var ljuvlig, även om det gjorde riktigt ont på vissa ställen. men nu har jag bestämt att jag ska gå dit en gång i månaden, så jag slipper ha ont i rygg och axlar. efter massagen åkte jag och mor min på bolagtet och inhandlade massa gottis till helgen. aaaaah det ska bli såå skönt att vara ledig åtminstone på lördag. jag jobbar tre helger på rad, så nu är det dags för ledighet, yes sir! sen har jag varit kreativ, målat ramar som jag ska ha i min hall. så nu ska jag sätta mig och fixa det som ska vara inuti ramarna. sen väntar besök av lina&camilla.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0