tro och tvivel

hej! jag känner för att skriva av mig lite. det är något skumt som sker med mig just nu. något som är galet, något jag inte kan sätta fingret på. igår kände jag mig ledsen till och från hela dagen. på eftermiddagen sprack det och jag började gråta, tårarna bara rann. varför? jag vet inte. men jag tror att det är stress. stress inför körkortet, stress inför framtiden, stress för ingenting. jag har ingen lust att träffa massa folk, men jag har ingen lust att vara ensam heller. äääääh, skitsamma. nu lät det här värsta deppigt, men det var inte meningen. jag är inte deprimerad på nåt sätt, men jag ville bara skriva lite. konstigt inlägg. äääääääääääh. nu ska jag duscha.

Kommentarer
Postat av: mamma

livet är så där ibland. Jag tror oxå det är körkortet som spökar.

2009-09-17 @ 10:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0