saknar

jag saknar, jag saknar som fan. saknar strängnäs och kyrkbrink väldigt mycket just nu. sitter och kollar igenom massa gamla låtar jag har på datorn, och jag upptäcker att jag har kopierat TSOskivan till windosmediaplayer, och alla kyrkbrinkare vet vad den skivan betyder för oss alla. åh vad jag blev strängnässugen nu, har inte vart där sen jag flyttade därifrån 6 juni 2008, riktigt riktigt illa. ikväll är en sån kväll jag inte uppskattar att vara ensam, vilket jag tycker är riktigt skönt annars, men ikväll känner jag för massa sällskap. visserligen har min älskade lillemor varit här tidigare, men hon gick hem för tidigt. bajs.


Kommentarer
Postat av: Janne

vi måste dra ihop ngt snart igen! strängnäs nästa va faaan! PUSS

2010-04-21 @ 20:47:19
URL: http://hsj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0