♥ Dag 1 - Presentera mig själv.

Jag, Frida Birgitta Vennsten, föddes torsdagen den 19 januari 1989, kl 13.50 för att vara exakt! Jag var en liten tös med skinn på näsan som visste precis vad jag ville ha minsann! Uppvuxen i Fagersta tillsammans med mina föräldrar, Birgitta&Anders (Batman) och mina bröder, Niclas&Putte, en väldigt bra uppväxt som jag vill minnas det. Bodde i ett underbart kvarter där alla barnen lekte tillsammans och att leka krig var det roligaste.
Bodde kvar i Fagersta tills jag var 16 år, jag tog mitt pick&pack och flydde ensam till Strängnäs, där jag gick gymnasiet på Europaskolan. Utan tvekan det bästa jag har gjort i hela mitt liv! Där växte jag som människa, där hittade jag bästa vänner och där vann jag enorma erfarenheter. 2008 tog jag studenten och flyttade hem till Fagersta igen, bodde hemma hos mina föräldrar till mars 09, sen flyttade jag till min underbara lägenhet på bruksvägen. Där trivs jag väldans bra!
Jag jobbade som timvikarie i kommunen på olika äldreboende i ett och halvt år innan jag fick tummen ur och började plugga till sjuksyrra på Örebro Universitet jan 10. Som det känns just nu var det helt rätt beslut, trivs bra i Örebro med nya vänner och nya utmaningar. Pendlar dock, så mycket av min tid går åt på det.
Mitt humör är en historia i sig. Psykisk instabil har jag börjat kalla mig själv nu för tiden, haha. Nej, men mitt humör svänger fort som fan, ena stunden är jag lycklig över allt vackert här i världen och andra stunden hatar jag allt och alla. Jag är dessutom expert på att tycka synd om mig själv. Men det är antagligen sån jag är helt enkelt! Take it or leave it.
Jaha, det var lite om mig själv, något mer ni vill veta så fråga, för jag kommer inte på nå mer att skriva, PUSS!

Kommentarer
Postat av: mamma

ja, jag hålla med om att du är expert på att tycka synd om dig själv. Det kan bli väldigt jobbigt ibland.Du är även väldigt sårbar just nu :((( Men du ska veta att vi ÄLSKAR DIG ÄNDÅ >3 men snälla skärp dig.

2010-12-03 @ 18:16:12
Postat av: Anonym

ja, jag hålla med om att du är expert på att tycka synd om dig själv. Det kan bli väldigt jobbigt ibland.Du är även väldigt sårbar just nu :((( Men du ska veta att vi ÄLSKAR DIG ÄNDÅ >3 men snälla skärp dig.

2010-12-03 @ 18:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0