♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.

Hallihallå. Jaha, idag var det dags att skriva vad jag åt idag. Idag har jag ätit: en macka till frukost, en dammsugare till fikat efter tentan. Pepparkakor till fikat hos Anna, kycklingsallad till middag. Jojjomänsan. Jag skulle egentligen skrivit det här i söndags, men jag har ju liksom inte hunnit med riktigt, det är jävligt mycket i skolan just nu... Så jag kan väl dra det jag åt i söndags också på en gång :P Macka till frukost, daimmarängtårta x 2, daimmarängtårta igen, och sen det gottigaste, hel fläskkotlett späckad med grön pesto inlindad i spansk vaddetnuhetteskinka (typ parmaskinka) med potatis och gräddsås. TYP ASGOTT VA!
Idag har jag som sagt haft tenta, eller praktiskt prov, hoppashoppas jag klarade det trots att jag missade en liten grej jag skulle säga. Efter tentan åkte jag hem till Familjen Svensson och mös med dom. Härlig familj det där, älskar hela högen <3 Sen var det ju clubrea på Intersport, så jag och lillebroren åkte dit och jag införskaffade mig ett par nya termobrallor och han är en ny jacka! Finfint!
Nu ska jag mysa ner mig i soffan med massa tända ljus och kolla på Eclipse! jajajaja!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad trevligt allt lät<3

2010-12-07 @ 22:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0