♥ Dag 6 – Min dag.

Min dag har sett ut som följande:
8.10 klev jag upp ur sängen, gjorde mig halvfärdig, käkade frukost, gjorde mig klar. Gick till bussen som tog mig till tågstationen och åkte till Örebro. I Örebro som jag för övrigt fortfarande är kvar i, har dagen bestått av massa tentaplugg, massa skratt, en halv kebabrullespecial, ännu mera skratt, skitsnack på Williams rum och så lite tentaplugg. Intressant dag? Naj. En bra dag? Ja, faktiskt så tycker jag att den här dagen har varit bra, trots tentaplugg. Nu sitter jag hemma hos Liljestig, vi sitter vid varsin dator och är helt tysta. Bra? Ja, det är skönt att umgås i tystnad ibland. En till bra sak idag är att min älskade Pauline har kommit in på sjuksköterskeprogrammet i Örebro till våren. STORT GRATTIS STUMPAN! Ska bli skitkul, och detta betyder ju att vi kommer hänga med varandra betydligt mycket mer än nu! :)
Nu ska jag fortsätta datanörda mig en stund, sen dags att sova. Imorn, tenta! Sen kanske litte fest i kolpebo?

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAA! åh vad vi kommer ha kul! Älskar det här <3

2010-12-14 @ 21:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0