Monday

Har tillbringat min dag hos familjen Svensson, vilket inte är nå ovanligt alls nu för tiden. Dagen började med lunchbuffé på Kina med Tuvis, Anna & Ellie. Sen blev det massa Wiispelande med Tuvis och mys, sen avslutade vi kvällen med pizza, fyfan vilken tjockdag, men det skiter jag i, man lever bara en gång! Nu sitter jag hemma hos Mamma&Pappa, har ingen lust att vara hemma hos mig alls. Så nu hänger jag antingen hos fam Svensson eller hos mina föräldrar, så då vet vi vart jag är. Jag tänkte passa på att uttrycka min tacksamhet till er att ni orkar med både Svenssons&Vennstens, thank you thank you! Me love you very much.
Nu ska jag mysa med mor&bror. PUSSHEJ!
Här är snyggingen Anna <3

Kommentarer
Postat av: mamma

älskar dig <3

2010-12-27 @ 23:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0