glasögon

hajhaj. jag sitter och är väldans glad just nu. var iväg och skickade min hemtenta för en stund se, riktigt skönt att den är klar! frågan är bara om lärarna tycker den är lika bra som jag tyckte, hah. sen har jag en annan nyhet att dela med mig av: jag ska få glasögon!! :) ja, det kanske låter lite konstigt att jag blir glad, men jag tycker det är skitkul med glasögon, och snyggt också! så jag var ner på glasögoncentralen och beställde mina glasögon idag, jag är skitnöjd, så i slutet på nästa vecka kommer dom, woohooow!

nej, nu ska jag göra nå roligare, PUSSPUSS!


Kommentarer
Postat av: Belinda

det är inte så jävla kul tyvärr, tänk dig ett par solglasögon som du inte kan ta av dig när dom är ivägen. för då ser du inget längre. Men du kommer säkert bli grymmt snygg i dina brillor det är jag övertygad om! :)

2010-02-19 @ 18:55:26
URL: http://belindan.blogg.se/
Postat av: Belinda

varför ska du då ha glasögon om du ser bra utan dom?

klart det blir skitbra!



Frida vet du... jag saknar dig!

2010-02-21 @ 15:08:00
URL: http://belindan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0