Familjen Kyrkbrink i möte med Familjen Lack

lördagen spenderade tillsammans med mina älsklingar i örebro. förfest med schlager, sång och spel hos tanya slutade med att jag stod i kön in till strömpis liiite för full. men jag lyckades komma in ändå och väl uppe på dansgolvet sjungandes och dansandes för fullt, så mådde jag mycket bättre. djn spelade massor av schlager och annat som vi kyrkbrinkare och lackare älskar. efter många om och men lyckades jag, hanna och linda komma fram till linda, där linda börjar steka ägg&bacon, mästerligt! vet fortfarande inte varför jag bara smakade på det och åt en smörgås istället, dumt! kvällen var iaf mer än lyckad, så den tackar jag för! <3
efter 9 timmar i biblioteket idag i försök att skriva en vetenskaplig rapport är jag helt slut i huvudet, så nu sitter jag hos william, ska snart laga lite mat, sen blir myyys för hela slanten.
vi ses i marshallens skugga!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0