momomo

det blev ju som sagt lite galej i fredags, väldigt trevligt. massa mys på balkongen med fia, som slutade på ollaris. det i sin tur slutade med efterfest hemma hos mig till 7 på morgonen. heja! trodde jag hade dött när jag vaknade dagen därpå, snorbakis, men det var ju semifinal mellan sverige och tjeckien... den matchen fick mig att storböla, var riktigt ledsen när vi åkte. så jag var tvungen att en återställare. det blev grillning hemma hos mor&far med deras grannar, det slutade med spel och sprit ganska sent även denna kväll. det resulterade i att jag var ännu mer snorbakis. och jag tror inte att den gick över förrän igår nån gång, haha..

idag har jag iaf vart duktig, pluggat massa och städat och grejat och jag sitter fortfarande i min pyjamas, sköönt. ska väl dra på mig lite kläder snart och dra ner mig på staden och handla lite.


PUSSSSSSSS!

Kommentarer
Postat av: marre

vad du e gullig!

2010-06-08 @ 18:31:31
URL: http://marrebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0