101110

Skrivit tenta idag, den kändes inte alls bra. Men hoppas att det räcker till ett G iaf. Sen har det inte hänt så mycket mer för mig idag. Varje gång jag skrivit tenta så pustar man ut lite, och lägger bort alla tankar på skolan, vilket är sjukt skönt. Men min huvudvärk infann sig som vanligt, nu har jag haft huvudvärk varenda eviga dag hur länge som helst! Tror det är mina ögon som spökar, så jag får åka ner och göra ett syntest igen tror jag.
Tog mig en promenad och hälsade på morfar vid graven på kvällningen, det är riktigt skönt promenadväder just nu, förutom att det är lite halt på vissa ställen, men det får man överleva. Hursomhelst, jag var vid graven och kyrkogårdar ger mig en mysig känsla i själen, tycker det är otroligt vackert, allrahelst kvällstid när ljusen brinner.
Ingen bra bild, men det är här min morfar bor nu <3
På vägen hem gick jag förbi Maria&Tom, drack kaffe och umgicks en stund, alltid lika trevligt <3
Nu ska jag fortsätta plocka undan här hemma, kolla paradise hotel, sen pooova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0