hej mitt vinterland

Oj, måste ha glömt min blogg i några dagar... Men jag har iaf inte haft något intressant att skriva. Men min helg har vart toppen. I fredags var vi hemma hos mormor, hon bjöd på hemmagjord pizza och sen så sov vi över, gillar att sova hos mormor <3. Och så i lördags blidde det spelkväll hemma hos Korpi, spelade Buzz, och Man mot kvinnna eller vad det nu hette, skitroligt iaf. Så jag tackar för den kvällen snyggo!

Nu har jag nyss kommit hem från praktiken och måste börja plugga lite, ska ju skriva ett arbete som ska in på torsdagmorgon, så det är väl kanske dags att ta tag i det, men jag vill inte, jag vill verkligen inte, usch fyfan vad skolan är tråkig just nu. Har god lust att hoppa av skiten, men det vill jag ju inte, det är väl förhoppningsvis bara en period som snart går över.
jajjja. heeeeeeeeeeej dåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0