mjutt

Alla pratar om snön på bloggar och facebook, därför tänker jag inte nämna det idag. Alla vet väl för fan att det snöar ute? Varför skriva det på facebook? idioter!!!! Ja, sånt kan störa mig enormt mycket, kanske inte att någon skriver det på sin statusrad, men när fyrtiotolv gör det, så stör jag mig. Japp, då var det sagt också.

Jag kan inte bestämma mig om jag har pluggat färdigt för idag eller inte, har ju varit ganska så effektiv om katten själv får välja. Är sugen på en dusch, sen hoppa i madrass och sova tills imorn. Så så får det bli, om jag får sova hos Willi vill säga, hoppashoppas. Ja, först blir det ju självklart Desperate Housewife, sen Cougartown, ja sen blir det sovadags.

Peace

Kommentarer
Postat av: mamma

Du tog ju upp om snön iallafall gumman.

2010-11-10 @ 08:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0