Montag

Min första dag på praktikplatsen är avklarad! Ska praktisera på ålderdomshem i två veckor, känns lite tråkigt eftersom detta har varit mitt jobb innan jag började plugga. Men som tur är får jag vara här i Fagersta, (jag slipper pendla på två veckor!!!! :) och jag är på ett ställe jag aldrig jobbat så det är nytt och spännande, så det här blir nog skitbra!
Är väldans trött i ben och fötter idag, inte van att springa runt och jobba, det var ett tag sen nu... Så nu har jag precis käkat lite kvällsmat och ska kika på dagens avsnitt av Paradise Hotel, det är typ det bästa jag vet på tvn just nu. Förstår inte hur jag kan tycka det är sååå bra, det är ju helt värdelöst om man tänker efter, haha.
Saknar dig morfar <3 Saknar dig så jävla mycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0