söndagsmys

Har äntligen fått träffa den lilla ängeln Ellie, hon är helt bedårande. Dom fick äntligen komma hem i fredags och nu mår hon bra, skönt. Sen sov jag hemma hos mormor, vi hade jättemysigt åt tacos och drack lite vin. Jag trivs så bra hemma hos mormor och mår bra av att vara med henne. Åkte hem till Ellie igår igen, det går inte att få nog av bebisar. Kvällen avslutades med fest med mina tjejer + Lage. Väldigt trevligt, allra helst när Millan är hemma och få kramas med henne också <3
Nu får det bli soffan resten av kvällen och Lillemor är på väg hit och ska mysa med mig.
och sen ska jag passa på att hylla min älskade pappa när det är fars dag och allt. Jag älskar dig supermycket, även i de stunder när jag är sur&tvär mot dig (men du får skylla dig själv för det mesta för att du tycker det är kul att reta upp mig) Tack för allt du gör för mig, tack för att du är du, tack för att du finns!

Kommentarer
Postat av: Batman

Tack det värmde mer en 10 slipsar

2010-11-16 @ 11:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0