29 okt

Vi hade begravning för dig igår morfar, det var tungt, jobbigt men samtidigt lättande på nåt sätt. Det var så otroligt fint alltihop. Alla dina nära och kära var där för att hedra dig och det du åtstadkommit i ditt liv. Jag hoppas du hörde att vi sjöng En kväll i juni för dig och Elvislåtarna vi spelade. På kvällen samlades vi hemma hos Maria, åt pizza, drack Kärrbovatten och hade det bra. Du skulle varit där, det hade du gillat. Jag saknar dig sjukt mycket. Min fina morfar, jag vill kramas med dig.
Mamma&Pappa åkte till Tyskland, ner till familjen Forsells. Är måttligt avundsjuk, vill också ner och kramas med dom. Och jag saknar redan mina föräldrar, och dom kommer inte hem förrän på torsdag!! Känns ju som en evighet ju. Menmen jag får klara mig med mina bröder tills dess.
Ska mysa ner mig i soffan nu, ha en bra fredag! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0