en högerkrok och riktigt blod

ännu en tenta är avklarad, det känns lika lättande och skönt varje gång. men det här är första gången som det känns riktigt bra efter en tenta. så nu hoppas jag verkligen att det gick bra också! just nu sitter jag och firar med en cider och lite nätshopping. men nå mer firande än så blir det inte, jo lite tacos och idolmys. ska jobba imorn, och det ska bli jätteroligt, det var ju ett tag sen nu.

annars rullar mitt liv på i vanlig ordning. det enda som fattas är en riktigt snygg karl vid min sida och att min älskade morfar ska få komma hem nån gång! usch vad jag saknar honom, visst vi hälsar på honom på sjukhuset, men det är inte samma sak. det är blääääääääää, vill att du ska komma hem och bli frisk nununu!

nej, nu ska jag shoppa lite, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0