nothing compares to you

Nu sitter jag och väntar på att mina kakor ska bli färdiga. Drabbades av en sjuk rastlöshetskänsla för en stund, och jag har ingen som helst lust att träffa nå andra än min familj. Och då kom jag på idén att baka lite. Är inte nå sugen på att äta sen, men ändå skönt att baka iaf. Jag, mormor och Maria var i Avesta idag och skulle kolla efter lite kläder till begravningen, men inte hittade vi nåt. Är det nån som vet vart man kan köpa fina röda sjalar? Vi närmaste tjejerna ska ha det, och de närmaste killarna ska ha röda slipsar, bara för att du älskade rött morfar.
Usch, jag vet inte vad jag ska skriva mer, mer än att det fortfarande gör otroligt ont och att vi saknar dig!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0