shulululu!

Är hemma på timmar just nu, och har tacos i min mage. göttis! börjar kl 16 igen, och jobbar till 22, och vad händer sen mina vänner? nåt ruligt hoppas jag!

och idag har jag på mig jättefula gula strumpor, bara så ni vet! den enda gången man kan ha fula strumpor på sig är när man är på jobbet, jag vet inte varför, men det bara är så, haha. vet ni en till sak? om man har en liten bärbar dator, kan man sitta på toaletten och blogga samtidigt. det är perfekt eftersom jag tycker det är skittråkigt att sitta på toa, och plötsligt tycker jag att det är lite roligare. så jag tycker att ni också ska prova nån gång! på tal om dator, så hade jag tänkt att jag skulle köpa mig en ny dator, är det nån som har nå tips på nå märke som är bra?

haha, vilket skitinlägg! ha en underbar dag/kväll! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Belinda

ja frida pratar man om bajs så blir det ett skitinägg.

För jag antog att det är bajsar du gör om du har tid att blogga under tiden?

snart ses vi!! :)

2010-10-02 @ 18:48:02
URL: http://spellyourheart.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0